Politika kvality
Politika kvality je vrcholovým dokumentom, ktorým sa zaväzujeme riadiť pri výkone našich činností a pri rozvoji všetkých ďalších aktivít.
Naše ciele:
- Vybudovať spoločnosť orientovanú na zákazníkov a udržiavať s nimi dlhodobé partnerské vzťahy
- Dosiahnuť vysokú pridanú hodnotu dodávaných služieb
- Poskytovať permanentnú kvalifikovanú odbornú starostlivosť o zákazníka počas celej doby trvania obchodného prípadu
- Flexibilitou, iniciatívou a komplexnosťou dodaných služieb byť pred našou konkurenciou
- Zabezpečiť spokojnosť našich zamestnancov
- Technológia – použitie špičkovej techniky novej generácie od svetových výrobcov
- Personalistika – zamestnanci s potrebnou kvalifikáciou a dlhoročnými skúsenosťami
- Komplexnosť dodaných služieb – od aktívnej spolupráce so zákazníkom pri výbere požadovaných komponentov, až po uvedenie celého systému do skúšobnej prevádzky a následné odovzdanie celého systému
- Marketing – úzko cielený marketing na významných klientov, použitím moderných marketingových kanálov a nástrojov
- Manažment – zavedené projektové a procesné riadenie s efektívnym dodaním produktu a služieb
- presné a jasné určenie zodpovednosti a právomoci pracovníkov na jednotlivých pozíciách
- motivovať pracovníkov k lepším výkonom a ku kvalitnej práci
- zabezpečiť bezpečnosť a ochranu zdravia pracovníkov
- zodpovednosť voči okoliu – nepoškodzovať svojou činnosťou životné prostredie a v rámci možností napomáhať rozvoju regiónu
- neustále zlepšovať výkonnosť spoločnosti a kvalitu našich služieb
- hlásenie sa k zodpovednosti za naše produkty a služby, predkladanie výhodných zmluvných záruk pre zákazníka
- eliminácia vznikajúcich chýb a nedostatkov a ich okamžité odstránenie