Politika kvality


Politika kvality je vrcholovým dokumentom, ktorým sa zaväzujeme riadiť pri výkone našich činností a pri rozvoji všetkých ďalších aktivít.
Naše ciele:
  • Vybudovať spoločnosť orientovanú na zákazníkov a udržiavať s nimi dlhodobé partnerské vzťahy
  • Dosiahnuť vysokú pridanú hodnotu dodávaných služieb
  • Poskytovať permanentnú kvalifikovanú odbornú starostlivosť o zákazníka počas celej doby trvania obchodného prípadu
  • Flexibilitou, iniciatívou a komplexnosťou dodaných služieb byť pred našou konkurenciou
  • Zabezpečiť spokojnosť našich zamestnancov
Kľúčové faktory úspechu, na ktorých staviame náš prístup k zákazníkom:
  • Technológia – použitie špičkovej techniky novej generácie od svetových výrobcov
  • Personalistika – zamestnanci s potrebnou kvalifikáciou a dlhoročnými skúsenosťami
  • Komplexnosť dodaných služieb – od aktívnej spolupráce so zákazníkom pri výbere požadovaných komponentov, až po uvedenie celého systému do skúšobnej prevádzky a následné odovzdanie celého systému
  • Marketing – úzko cielený marketing na významných klientov, použitím moderných marketingových kanálov a nástrojov
  • Manažment – zavedené projektové a procesné riadenie s efektívnym dodaním produktu a služieb
Hlavné zásady politiky kvality našej spoločnosti:
  • presné a jasné určenie zodpovednosti a právomoci pracovníkov na jednotlivých pozíciách
  • motivovať pracovníkov k lepším výkonom a ku kvalitnej práci
  • zabezpečiť bezpečnosť a ochranu zdravia pracovníkov
  • zodpovednosť voči okoliu – nepoškodzovať svojou činnosťou životné prostredie a v rámci možností napomáhať rozvoju regiónu
  • neustále zlepšovať výkonnosť spoločnosti a kvalitu našich služieb
  • hlásenie sa k zodpovednosti za naše produkty a služby, predkladanie výhodných zmluvných záruk pre zákazníka
  • eliminácia vznikajúcich chýb a nedostatkov a ich okamžité odstránenie
Na začiatok stránky